Įmonės renginių organizavimas

Įmonės renginių organizavimas – ką turėtumėte žinoti

Įmonės renginių organizavimas – ką turėtumėte žinoti?

ATWEDDING stiprybė, ne tik vestuvių planavimas, bet ir įmonės renginių organizavimas. Didelės įmonės, turinčios didelį kiekį darbuotojų, susiduria su organizacinėmis problemomis, reikia apgalvoti itin daug detalių, tiksliai apskaičiuoti biudžetą. Kadangi, dauguma įmonių savo komandoje neturi atskiro žmogaus, kuris koordinuotų renginius, tą patiki šios srities specialistams. Įmonės renginių organizatoriai mielai pagelbės ir suplanuos įspūdingą vakarą, Jums nepajudinant nė piršto.

Įmonės renginių organizavimas apima labai platų spektrą paslaugų. Prisitaikome prie renginio tematikos ir norimo scenarijaus. Kai kurie užsakovai švenčia įmonės gimtadienius, kur siekiame labiau akcentuoti būtent šį momentą. Kiti – rengia Kalėdinius įmonės vakarėlius, kur reikia įnešti daug šventinės dvasios. Treti – mėgsta teminius vakarėlius, kurie kartais reikalauja pasukti galvą. Kaip gi išpildyti būtent tokią idėją, kaip profesionaliai apjungti visus renginio akcentus taip, kad neprarastume vientisumo jausmo. Jei turite tradicinių ar netradicinių idėjų savo artėjančiam įmonės renginiui, mielai kviečiame susisiekti su ATWEDDING renginių organizatoriais. Įdomus projektai – mūsų arkliukas!

Įmonės renginių organizavimas – ką turėtumėte žinoti

Įmonės renginių organizavimas – ką turėtumėte žinoti

Aptarsime, kokios paslaugos dažniausiai reikalingos ir užsakomos tokio tipo renginiams.

Pirmiausia, tai reikalinga šventės vieta. Pagal preliminarų dalyvausiančių darbuotojų skaičių, renginių organizatoriai parinks pačias optimaliausias patalpas, kuriose ne tik komfortiškai jausitės, bet ir turėsite galimybę įtalpinti bent keletą papildomų akcentų ar veiklų. Galbūt norite gyvos muzikos? Tuomet parinksime patalpas su puikia akustika ir galimybe įrengti profesionalią sceną ar šokių aikštelę. Greičiausiai norite ir baro? Puiku! Parinksime patalpas su įmontuotu stacionariu baru arba surasime idealiai Jūsų šventės stilistiką atitinkantį mobilų barą, kuris gražiai įsikomponuos pasirinktoje lokacijoje. Apšvietimas, susisiekimas ir kitos smulkmenos, taip pat bus apgalvotos. Juk norime, kad šventė būtų puiki!

Šventės vietą jau turime, kas toliau? Apsvarstysime dekoracijas! Kiekvienas užsakovas turi idėją, kaip renginys turėtų atrodyti, ką turėtų simbolizuoti, o renginių organizatoriai garantuos, kad dekoras atitiktų Jūsų lūkesčius. Tai gali būti pačios salės ar lauko aikštės papuošimas, foto sienelės bei arkos, stalelių puošimas, kilimų ar užuolaidų pritaikymas šventei, netgi indų parinkimas. Dekoravimas gyvomis gėlėmis – labai populiarus pasirinkimas įvairioms šventėms. Vieniems šventės dekoras yra itin svarbus, norima daug pompastikos, o kitiems užtenka minimalaus, tvarkingai atrodančio, stilingo dekoro. Apsvarstykite, kuris variantas artimesnis Jums.

Paminėsime, jog įmonės renginių organizavimas skirtas ne tik spręsti logistinius klausimus bei užsiimti vakaro programos sukūrimu. Būtinai apgalvosime tiek maistą, tiek gėrimus. Na, papuoštoje renginio lokacijoje mums tikrai trūksta baro! Kaip ir minėjome, smagus įmonės renginys dažniausiai nepraeina be skanių, gaivių gėrimų. Bendradarbiaujame su profesionaliais baro paslaugų tiekėjais, kurie be problemų paruoš jau patalpoje esantį barą naudojimui arba atgabens mobilų barą. Mobilus baras lengvai transportuojamas, neužima per daug vietos, tačiau yra visiškai toks pat funkcionalus, kaip ir stacionarus, tradicinis variantas. Baro baldai, indai ir netgi patys kokteiliai gali būti derinami prie Jūsų šventės tematikos.

Ką gi derinsime prie gėrimų? Žinoma, maistą. Miksologija ir gastronomija žengia koja kojon ir sukuria labai ryškią, atmintiną atmosferą. Dažniausiai, maisto pasirinkimas priklauso nuo renginio trukmės, svečių skaičiaus bei tiekiamų gėrimų. Jei renginys ganėtinai trumpas – užtenka nedidelių starterių ar desertų, kurie dailiai atrodys ir nenukreips svečio dėmesio per ilgam laikui. Jei visgi renginys ilgas, neretai užsakovai nori patiekti karštus patiekalus. Tai gali būti švediško stalo tipo arba individualių porcijų sprendimas. Minintiems įmonės gimtadienį, žinoma, neapsieisime ir be torto! Renginių organizatoriai mielai sudarys meniu, kuris puikiai derės prie Jūsų pasirinktų gėrimų opcijų bare.

Pagrindinis, dažniausiai pats sudėtingiausias darbas yra sudaryti šventės programą. Tokią, kad visi renginio dalyviai visuomet būtų užimti ir nenuobodžiautų. Įmonės renginių organizavimas apima komunikavimą su įvairiausiais paslaugų bei pramogų tiekėjais. Populiariausi pasirinkimai – renginio vedėjas, muzikantai bei atlikėjai, interaktyvios pramogos. Vedėjas puikiai sustyguoja visas veiklas, lyg dirigentas. Svečiams lengviau suprasti, kas vyksta, kokių pasirodymų ar siurprizų tikėtis, jie nuolat informuojami. Muzika taip pat būtinas akcentas, galima rinktis tiesiog fone grojančią muziką arba samdyti muzikantus ar didžėjus, jei norisi publiką labiau išjudinti.

Taigi, jei visgi nusprendėte, kad patys nenorite apsiimti šventės rengimo naštos, ATWEDDING įmonės renginių organizavimas – Jūsų paslaugoms! Dirbame visoje Lietuvoje.

Norėdami užsakyti ATWEDDING renginių planavimo ir koordinavimo paslaugas savo šventei, parašykite mums – atweddinglt@gmail.com arba skambinkite telefonu +370 646 72727. Rašydami mums į el.paštą, parašykite daugiau informacijos apie Jūsų šventę, datą, vietą, kad galėtume greičiau įvertinti jūsų poreikius ir pasiūlyti geriausią variantą.